Анемія набряки ніг

Мамі 84 роки.
Вона маленького зросту, худая.Ессенціальний тремор протягом 40 лет.Назначен клоназепам, до цього - подібні

Близько місяця тому почався період низькоготиску -100 / 60, сильна слабкість, набряки ніг (особливо лівої, пальці і щиколотки, гомілки) .Зараз вона знаходиться на обстеженні в лікарні з приводу важкої анеміі..Сделан рентген шлунка, узі щитовидної желези.Леченіе не призначено, якщо не брати до уваги Сорбіфера, 1 або 2 рази. Від набряків - внутрішньовенні ін'єкції дигоксину і сечогінний средство.Отекі трохи спадають.
Після фізичного навантаження (пройти 2 поверху по сходах) її тошніт.Слабость невероятная.Такого раніше не було ніколи.

Як їй допомогти? Можуть бути всі описані явища наслідком багаторічного прийому клоназепама? Чи є ймовірність паразитарного отруєння? Подивіться, будь ласка, її аналіз крові.

Може бути, це не зовсім відноситься до області кардіології, але я розраховую на Ваш великий досвід і вірність своїй профессіі.Спасібо.