Зняти набряк ніг при цукровому діабеті

Хірург-флеболог-лімфології, лікар-хірург першої категорії

Вітаю!
Папі 58 років, лежав у лікарні з високим тиском80 на 170, поставили гіпертонію 2 ступеня, вікові зміни в міокарда серця. Виявили пісок в правій нирці. Аналізи на гормони в нормі. Пропив таблетки тиск трохи нормалізувався, але піднявся цукор. Зараз п'є таблетки від цукрового діабету. Сильно турбують набряки ніг і слабкість. Уже не знаємо до яких лікарів звертатися, щоб зняти набряки. Підкажіть, будь ласка, від чого це може бути?

Юлія, Митищі, 30 років

На жаль, я не можу Вам допомогти. Я консультую з питань флебології - захворювань венозної системи. Вам необхідно звернутися до терапевта. Набряки пов'язані з порушенням роботи серця.

З повагою, Беляніна Олена Олегівна.

Вітаю! Підкажіть, будь ласка, які препарати крім аскорутина можна спробувати. Років сім тому я перехворіла →

24.03.2009 | Віка, 25 років